Bodystyle voor beenmode en bodyfashion voor hém en haar

veelgestelde vragen

 
 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Zodra de bestelling ontvangen is en de betaling bevestigd is gaan we je order verwerken. Normaal gesproken heb je je bestelling binnen een paar dagen in huis. Als er problemen met de levering zijn nemen we contact met je op. Mocht je na een week nog niets ontvangen hebben én nog niets van ons gehoord of gelezen hebben, neem dan contact met ons op via klantenservice@body-style.nl
 
Wat betekent "Dit is BASIS collectie"
Dit betekent dat dit artikel in onze basiscollectie zit en dat we het regelmatig bijbestellen. Als je meer besteld hebt dan we op voorraad hebben, dan wordt het artikel direct voor je bijbesteld. Het duurt dan maximaal twee weken voordat het er weer is. We leveren de ontbrekende artikelen direct, zonder extra kosten, na. Je kunt dit zien in je winkelmandje, voordat je afrekent.
 
Ik heb in de winkel iets gekocht wat me goed beviel en ik wil meer bestellen. Hoe doe ik dat?
Als je de verpakking of het etiket van het artikel nog hebt, zoek dan het artikelnummer op. Als je in het vakje "doorzoek de webshop" dit nummer invoert, dan zou het juiste artikel tevoorschijn moeten komen. Kies de juiste maat en kleur en bestel het aantal dat je wil hebben. Als je geen artikel nummer kunt vinden, dan kun je artikel op naam zoeken of op merk. Kom je er echt niet uit, neem dan gewoon contact met ons op. Samen komen we er wel uit!
 
De maat of kleur die ik van een artikel wil hebben staat er niet bij. Hoe kan dat?
Niet alle artikelen die wij in de collectie hebben zijn na te bestellen door ons. Als een artikel uniek is en dus maar eenmalig te leveren is, dan verdwijnen de maten en kleuren die niet meer leverbaar zijn uit de webshop.
Heel soms hebben we toch nog voorraad in de winkel of lukt het nog om wat bij te bestellen. Je kan altijd even contact met ons opnemen om te vragen. Soms hebben we van een ander merk een vergelijkbaar artikel voor je, of van hetzelfde merk een andere uitvoering of kleur.
 
Ik zoek een artikel dat helemaal niet in jullie webshop staat. Kan ik het toch bestellen?
De collectie van Bodystyle beenmode & bodyfashion is enorm uitgebreid. We hebben meer dan 3000 artikelen in de winkel. Niet alles staat in onze webshop vermeld. Het kan dus zijn dat we het wel hebben, maar dat het hier (nog) niet zichtbaar is. Neem in dat geval gewoon contact met ons op, we kunnen alles wat we in de collectie hebben naar je opsturen.
Ondanks onze enorm uitgebreide collectie, hebben we niet alles. Als je iets zoekt wat we niet in de collectie hebben, dan kunnen we het vaak wel voor je bestellen. Soms stellen onze leveranciers de eis dat we een minimale hoeveelheid moeten afnemen, bijvoorbeeld 3 stuks per kleur en maat. Als we dit artikel speciaal voor jou moeten bestellen, dan kunnen we jou ook niet minder dan die minimale hoeveelheid leveren. 
Als je een speciaal artikel zoekt, willen we altijd voor je proberen om het te bestellen. Neem contact met ons op en we overleggen wat er mogelijk is.
 
Ik wil het artikel graag passen voordat ik het koop.
Bij bodyfashion is dat geen probleem! Kom dan langs in onze winkel in Alkmaar. Hier hebben we de gehele collectie en soms zelfs meer op voorraad en kun je rustig passen. Ook kan je dan advies vragen over de maat en de pasvorm. Kijk hier voor het adres en de openingstijden.
Panty's en kousen kunnen niet gepast worden, omdat deze te kwetsbaar zijn. Als je twijfelt welke maat moet nemen, kijk dan bij maatadvies, of neem contact met ons op.
 
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het bevalt me toch niet.
Dat vinden we jammer, maar het kan gebeuren. Kijk op de pagina ruilen en retourneren wat de spelregels zijn om je bestelling terug te kunnen sturen.
 
Mijn vraag staat hier niet bij.
Je kunt altijd contact met ons opnemen als je iets wil weten of advies wil hebben. Dit kan via de mail of bel tijdens winkelopeningstijden met het verkoopteam van Bodystyle: 072-5115187