Bodystyle voor beenmode en bodyfashion voor hém en haar

BESTELPROCEDURE

Bestellen via de website is bij Bodystyle beenmode & bodyfashion heel eenvoudig. Lees het stappenplan hieronder maar:

Artikel zoeken

Je kunt het door jou gezochte artikel vinden met de knoppen bovenaan het scherm. We hebben onze collectie verdeeld in “beenmode” en “bodyfashion”. Als je de knop “beenmode” aanwijst met de muis, zie de categorieën waarin we deze verdeeld hebben. Als je hier niet kunt vinden wat je zoekt, kun je ook de zoekfunctie gebruiken. Deze staat rechts bovenin het scherm.

Artikel bestellen

Als je gevonden hebt wat je hebben wil, kies je eerst de kleur en vervolgens de maat en evt. de cupmaat, je geeft het gewenste aantal op en klikt op de knop “in winkelwagen”.

Op het scherm verschijnt nu je winkelwagentje, met daarin de artikelen die je bestellen wilt. Je kunt hier eenvoudig artikelen verwijderen, of het aantal aanpassen. Om de veranderingen door te voeren, klik je op “winkelwagen bijwerken”

Je kunt “verder winkelen”, of doorgaan naar “inhoud winkelmandje en kassa”.

Winkelmandje en kassa

Je kunt in het winkelmandje zien welke artikelen je allemaal gekozen hebt.  Je kunt hier ook nog het aantal wijzigen of artikelen verwijderen. De prijs die je ziet, is de gewone prijs. Heel veel aanbiedingen worden pas verrekend wanneer je doorgaat naar de kassa.

Adresgegevens invullen:

Factuuradres:

Om je bestelling te kunnen leveren, hebben we natuurlijk je naam en adresgegevens nodig. Onder het kopje factuuradres hebben we de gegevens nodig van degene die de factuur betaalt.

De velden met een * zijn verplichte velden.

Verzendadres:

Je kunt ervoor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten leveren. Schakel dan het vinkje uit bij “verzenden naar hetzelfde adres” en geef het adres op waar je je bestelling bezorgd wilt hebben.

Account aanmaken

Als je vaker bij ons wil bestellen, dan kun je een account aanmaken. Je hoeft dan niet iedere keer al je gegevens opnieuw in te vullen. Ook kun je dan heel gemakkelijk terug zien wat je eerder besteld hebt bij ons. Je account is gekoppeld aan je e-mail adres en beveiligd met een door jou zelf gekozen wachtwoord.

Verzending

Opsturen

Als we de artikelen naar je op sturen, rekenen we daar €3,95 administratie- en verzendkosten voor verzending binnen Nederland. Naar België en Duitsland rekenen we €7,50  administratie- en verzendkosten.

Bij een bestelling boven €40,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Afhalen in de winkel

Als je in de buurt woont of van plan bent een dagje naar Alkmaar te gaan, dan kun je ook kiezen om je bestelling op te halen in de winkel. Dit is uiteraard gratis. Je krijgt een mailtje van ons als we je bestelling klaar hebben staan.

Betaling

Je kunt bij Bodystyle beenmode & bodyfashion kiezen voor de volgende manieren om te betalen:

  • iDeal - Je betaalt in je eigen vertrouwde betaalomgeving via internetbankieren op je eigen computer
  • PayPal – betaal met je eigen PayPal account. Hieraan kan ook je creditcard gekoppeld zijn.
  • Overboeking - Je maakt zelf het verschuldigde bedrag over op onze rekening. Je krijgt een factuur gemaild. Zodra deze voldaan is, verwerken wij je bestelling.  We reserveren de bestelde artikelen 5 werkdagen voor je. Als we dan nog geen betaling van je ontvangen hebben, wordt de bestelling geannuleerd.
  • Achteraf betalen via AfterPay – Dit kost €1,50 extra. Je ontvangt dan via onze winkel je bestelling met een pakbon. De factuur komt via de mail. Wij hebben deze manier van betalen uitbesteedt aan AfterPay.

Achteraf betalen via AfterPay werkt heel gemakkelijk:

Als je in de online kassa komt kies je voor de betaal optie AfterPay/digitale acceptgiro.

Nadat je gekozen hebt voor achteraf betalen dient u een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan AfterPay een gegevenscontrole doet. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum, bankrekeningnummer en telefoonnummer.

Nadat je de gevraagde gegevens hebt ingevuld, kun je het bestelproces afronden door op bevestigen te klikken.

Vervolgens verstuurt de webwinkel het door jou aangekochte product. AfterPay is niet betrokken bij het leveringsproces van het bestelde product. Na verzending product ontvangt AfterPay van de webwinkel een signaal dat het betaaloverzicht verzonden kan worden. Het factureringsproces wordt geheel door AfterPay uitgevoerd. AfterPay maakt gebruik van papieren acceptgiro’s, digitale acceptgiro's (DigiAccept) en eenmalige machtigingen.

Extra toelichting AfterPay

AfterPay voert voor body-style.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij body-style.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 100,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,- .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Bestelling afronden

Eventueel kun je nog aangeven of je een kortingscode van ons gekregen hebt, je kunt opmerkingen voor ons toevoegen aan de bon en aangeven of je een abonnement op onze nieuwsbrief wil.

Leveringsvoorwaarden

Vink het vakje aan dat je akkoord gaat met de leveringsvoorwaarden. Je kunt deze nalezen door op de link te klikken. Als je niet met onze leveringsvoorwaarden akkoord gaat, kun je helaas niet bestellen via onze webshop.

Als je bovenstaande stappen doorlopen hebt, kun je de bestelling afronden door op de knop “plaats order” te drukken. Je ontvangt direct een bevestiging via de mail. Als je deze niet ontvangt, neem dan contact met ons op. Misschien is je e-mailadres niet juist, of gaat er iets anders niet goed met je bestelling.

Orderbevestiging

Zodra je een bestelling geplaatst en betaald hebt, ontvang je via de mail een orderbevestiging van ons. Wanneer je bestelling bij ons op de kassa verwerkt is en dus verzonden wordt, krijg je daar ook een mail van.

Ontvang je deze mail niet? Kijk dan in de spambox van je e-mail account. Alshet daar niet zit, log dan nog een keer in op je account en kijk of je wel het juiste e-mailadres hebt doorgegeven aan ons.

Klopt dit allemaal en heb je na 5 werkdagen nog steeds niets van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op, want mogelijk hebben we dan je bestelling niet ontvangen of gaat er iets anders niet goed.

Levering

We sturen de artikelen die we op voorraad hebben direct op. De ontbrekende artikelen leveren we, zonder extra kosten, zo snel mogelijk na. Normaal gesproken heb je je complete bestelling binnen 7 werkdagen in huis, maar het kan soms iets langer duren.  Bij een zeer afwijkende nalevertermijn staat dit vaak bij het product vermeld. Als de nalevering langer dan twee weken gaat duren nemen we uiteraard contact met je op.